Ajmo svi u "Svi mi koji volimo INDIE"


Neki od nas imaju fejs. Neki ga preziru do bola. Ja ga obožavam. Ok, možda sam otišla predaleko, ali činjenica je da mi je koristan.
Bez brige, neću ovo pretvoriti u još jedan hvalospjev fejsa. Samo sam htjela sa vama podijeliti jednu grupu koju sam nedavno otkrila i koja mi se ušuljala na top listu stvari koje redovito i svakodnevno provjeravam.


Grupica koja okuplja sve zaljubljenike u indie glazbu iz regije. Shareaju se linkovi, otkriva se nova glazba…
Ma divna ideja!

Sve šta imam za reći je kudos to Aleksandar Popović (osnivač grupe) i svima koji redovito postaju stvari na wall.
Ako volite indie, imate fejs, učlanite se, započnite neki discussion, postajte slikice, uživajte i tko zna…možda se jednoga dana svi nađemo na nekom ogromnom INDIEfestu!

1 Response to Ajmo svi u "Svi mi koji volimo INDIE"

  1. Anonymous says:

    Hvala ti u ime "Svi mi koji volimo INDIE" tima :D


    *** Popovic Aleksandar :D

Post a Comment