I tako ja bila na Velikoj Rock Eksploziji...


Pozdrav! Pa da ukratko rezimiramo ovaj vikend. Naime on je počeo dosta rano ovaj tjedan. Već u četvrtak. Naime, s odlukom da poduprem svoj trenutno najdraži novootkriveni band, LUFT, slučajno sam otkrila još njih par. E ljudi, tko god da se sjetio Velike Rock Eksplozije je genijalac. Ludnica!


Ostala sam totalno frapirana spoznajom da su svi moji najdraži žanrovi zastupljeni (indie rock, folk, blues). Ostala sam bez teksta!. Spoznajom da naša scena skriva takvo blago dolazim u napast da sama osnujem neki label te ih sve uzmem pod svoje...ali nažalost još ništa od toga. No, zato ću iskoristiti ovaj tu prostor i podijeliti s vama svoja okrića.


Izvođač koji mi je najviše zapeo za oko/uho tu večer, uz naravno Luft, je Ivan Vragolovich. Dečko je genijalan i svidjet će vam se ziher, pogotovo ako ste ljubitelji lika i djela Bob Dylana, ili mladih predvodnika nove (indie) folk rock scene. Da ima potencijala to je sigurno i definitivno o njemu budem pisala u nekom o daljnjih postova... u međuvremenu poslušajte čovjeka i oduševite se!

http://www.myspace.com/ivanvragolovich


Slijedeći su na stage doskakutali Spoonleaf, genijalan duo koji su, a la White Stripes, sa kvalitetnim glasom, gitarom i bubnjevima napravili fatalanu kombinaciju. Iako malo skeptična na nedostatak ostalih instrumenata u bendu, moram priznati da je sve bilo na mjestu. Iznenađujuće, čak se ni na trenutak nisam nostalgično zaželjela basa. Na trenutke su me podsjećali na Majke, pa onda na Pearl Jam , pa čak i na škotske indie rokere The View...ma u svakom slučaju genijalan indie rock. Chillajte uz njih na Myspaceu.

http://www.myspace.com/spoonleaf


Bilo je više nego jasno da je ovo bilo samo zagrijavanje prije prave eksplozije...LUFT!!! Stvarno dečki su opet odradili svoj posao na vrhuncu. Natjerali me da si lagano zaplešem na stolcu. a to je prava rijetkost. Ma što više reći... zapravo, mislim da je više-manje sve rečeno u prvom postu. Samo se nadam da ono što su rekli kako im je ovo zadnji koncert ipak neki teški zajeb, jer to bi bio preveliki gubitak za mene... LUFTTTTTT ostani s nama! Nemoj ići od nas! Okolo svuda je tama...ma da...pukla sam...ali kužite me...


Nakon eksplozivnih Luftovaca na pozornicu dolazi doslovno iznenađenje. Nešto što uopće nisam očekivala niti mi je bilo ni na kraj pameti da bi takvo što mogla ćuti i vidjeti. Tomislav "Little Pigeon" Goluban. Imao je tešku zadaću – doci na pozornicu nakon Lufta i privući pozornost, pažnju; doseći taj nivo obožavanja! Ali čovjek je stvorio takvu atmosferu i euforiu kakvu već dugo nisam nigdje doživjela. Uopće ne znam kako da cijeli taj njegov nastup opišem osim blues na zagorski način. Zabava definitivno zagarantirana! Myspace stranica daje neki intro u njegov svijet, ali moram priznati da čovjek daleko bolje rastura uživo.

http://www.myspace.com/littlepigeonsforhillblues


Zatvaranje ove eksplozivne večeri je pripalo El Camino...bez obzira na nebulozne tekstove i izuzetno zanimljiv glas pjevača (lagano vuče na Rippera) moram priznat da mi nisu baš nešto sjeli. Nakon svih izvođača te večeri djelovali su mi nekako preškolski...ispravno... melankolično.tj. Nisam od njih dobivala vibru koju sam cijelu tu večer imala od ostalih izvođača. Pjevač se još i trudio )svaka mu čast) da komunicira sa nama, ali ostali članovi banda su mi djelovali nekako "mrtvi", odnosno totalno nezainteresirani i statični.kao da ih ni nema na pozornici...hmmm... nije baš bilo neke karizme.

Nisu dečki (i cura) loši. Daleko od toga. Jednostavno mi nisu sjeli tu večer. Možda da su nastupali prvi bolje bi mi sjeli. Ovako..nisu uspijeli nastaviti happy natural high na koji su me bacili prijašnji izvođači. Kad sam ih kasnije čula na Myspaceu, ugodno su me iznenadili. Na slijedeći koncert sigurno idem, ako radi ničeg drugog, barem da si popravim slikicu u glavi.

http://www.myspace.com/elcaminohr



Ostatak vikenda je bio iznenađujuće zanimljiv i pun neočekivanih otkrića, događaja, ljudi, itd.

Ali više o tome ipak malo kasnije!

0 Response to I tako ja bila na Velikoj Rock Eksploziji...

Post a Comment