Jesenska playlista


'ello! 'ello!


Divan dan danas u Zagrebu. Baš mi je nekako pravo jesenski. Ptičice cvrkuću, ono malo lišća što vidim kroz prozor se žuti, a opet dovoljno je sunčano da se vidi Sljeme u cijelom svom jesenskom sjaju. Ma divno!

I tako...inspirirana prekrasnim vremenom, nedostatkom pametnijeg posla i čisto nekim općim oduševljenjem s ovim godišnjim dobom, odlučila sam složiti savršenu jesensku playlistu.

Naravno; savršenu za mene! :)))


Eh! Onda se pojavio problem. Po kojem ključu birati pjesme?!?!


Hoću li u playlistu uvrstiti samo one koje direktno spominju jesen? Sigurno ih postoji masa, ali moj limitirani i ekstremno zaboravljivi mozak se nije mogao sjetiti baš previše takvih, tako da je takav pokušaj stvaranja playliste neslavno završio sa samo 5 pjesama.

1. The Kinks - Autumn Almanac

2. Manic Street Preachers - Autumn Song

3. Modest Mouse - Autumn Beds

4. Paolo Nutini - Autumn

5. Nat King Cole - Autumn Leaves (znam da je cover, ali njegova verzija rastura na neki smirujući način)


Druga opcija je bila da uzmem prvotnu listu i malo ju prošaram sa pjesmuljcima koje možda ne spominju jesen direktno, ali se nekako indirektno u nazivu pozivaju na to doba. Opet, u ključnom trenutku mi je mozak zakazao pa se lista proširila za ČAK pune dvije pjesme. September song od Sinatre (isto je cover, ali kaj se može) i Wake me up when September ends od Green Daya. Ni jedna ni druga mi bas nešto ne sjedaju većinu vremena pa sam odustala od daljnjih pokušaja nadogradnje.


Lagano odustajem, znam, svjesna sam toga, ali dan je jednostavno stvoren za slanje pameti na godišnji, mozga na pašu, razmišljanja kroz vrata...ma da...kužite me!


I u tom trenu kad sam rekla da odustajem od svega, sinulo mi je! Neću se igrati klišeja! Odlučila sam da neću na tu playlistu bacati pjesme o jeseni ili slične tematike. Neću podilaziti očekivanjima šarolike mase koja živi u mojoj glavi.

Nabacati ću hrpu pjesama; malo melankoličnih, malo žestokih, malo euforičnih, malo peglane i pritisnuti onaj jedan gumbić na kojem piše "shuffle" pa neka svira sta bogovi Winampa odluče! Predajem se na vašu milost i nemilost. Pokažite mi pravi put.


I sve je to divno i krasno. I moja potraga za savršenom jesenskom playlistom je neslavno završila čak i prije nego što je pošteno počela. Neku ruku se osjećam kao promašaj zbog toga, ali na drugu sam presretna jer sam se lagano izvukla!


Nema veze.


Moja jesen će savršeno proći. Zašto? Jer, ako ništa drugo, ipak imam "the theme song" u glavi. Istu onu koja mi je definirala prošlu jesen. Ista ona koja će mi vjerojatno obilježiti i slijedeću jesen.

Ova će jesen biti fenomenalna.

Kako i ne bi kad će mi u glavi pjevušiti jedan i jedini...Paolo...




0 Response to Jesenska playlista

Post a Comment