Koncertna veljača...lagani update


Umalo zaboravih…ima nekoliko koncerata na koje definitivno idem u narednih par tjedana pa ako slučajno nađete vremena, para (iako nisu velike cifre u igri) pridružite mi se kako bi zajedno skakutali i uživali u melodičnim neurotičnim ispadima slijedećih bendova:

Prvi na red dolaze Luftovci koji su se fakat razmahali sa koncertima u veljači (nije da se žalim), tako da se može birati kada, gdje, i kako ih želite doživjeti. Već mi lagano fale njihovi koncerti tako da moram hitno po novu dozu... a kako stvari stoje, dobiti ću ih barem dvije! Weeee!!!
09.02. @ Purgeraj
12.02. @ Soba – ja ću najvjerojatnije na ovaj. Naime, kako Soba ima malo niže stropove
nego što je to uobičajeno, fakat me zanima da li će se pjevač (Luka) u „heat of
the moment“ opustiti, napraviti malo jači skok u vis….i da…mali sadistički vražićak mi
se uselio u mozak danas :) 
Ova dva koncertića su nažalost otkazana…lagano tužna sada!
Ali držimo fige da će se Luka oporaviti do Samobora, a ako ne do tada, onda definitivno do Saxa!
16.02. @ Samoborski trg – išla bi, ali baš mi se clasha sa drugim koncertom
17.02 @ Sax u sklopu MRE (kao veliki fan VRE nadam se da će MRE biti barem u pola tako da je jasno k'o suza da će me se i tamo vidjeti :))

Odmah za njima dolazi, meni daleko najdraži, dečki iz Zagreba koji singaju na engleskom – SCROLL!!!
Obavezno se vidimo na njima u KSET-u 16.02. (haha…upravo su mi počeli svirati na playeru…ovo mora da je znak..čega..ne znam…). U svakom slučaju…na njih definitivno odlazim sa cijelom ekipom, onako, dobro, pošteno, izguštati. A sada kada napokon imam cijeli album (koji je nekako zaboravljeno stajao dugo vremena, nehotice skriven od mene od strane mojih, nakon ove epizode, ne-više-tako-dragih članova obitelji) vrištati ću na svaku pjesmu iz sveg glasa…još da sviraju Pieces i ja sam u heaven!

Zadnji Zagrebački koncert u veljači nitko tko se ikada u životu zvao fanom hrvatskog punka ne smije propustiti. PASI, nakon nekoliko godina skrivanja ponovno dolaze da izazovu najbolji pogo u gradu! Nisam sigurna da ću se ovaj put naći u samom središtu mosha (ipak me godine dostižu), ali 18.02. se planiram baciti u srednjoškolske dane i kao hormonalni teenager i vrištati Debeo iz sveg glasa uz obaveznu bocu Žuje u ruci!

I za kraj mjeseca planiram napraviti malu migraciju na sjever, točnije u Varaždin na drugi po redu Help Fest koji će ove godine ugostiti Divlje Jagode, VETO, Elemental, KUD Idijote, One Piece Puzzle i Diskurz. Dobra glazba zagarantirana, ekipa spremna, po karte moram u Lavru i voila! 27.02. završavam mjesec uz Šejlu, a možda i uz Krivo je More, a možda i uz nešto treće…vidjeti ćemo!

U svakom slučaju, vidimo se na barem jednom od svih tih koncerata! I to je must!

0 Response to Koncertna veljača...lagani update

Post a Comment