Malo piskaranja o Scrollu....



Svi vi koji živite u uvjerenju da našom scenom vladaju samo neke Severine, Lane, Danijele i što ti ja više znam, te da samo one imaju uspješne "hitove" koji redovno zauzimaju 1. pozicije nekakvih lista, e pa varate se. I to gadno.


Baš sam nekidan bila kod frendice i u nedostatku boljih ideja počele smo šaltati po programima. Eh, i sami znate da kad ti je dosadno, ni najbolji TV program ne liječi stvar, tako da smo odlučile zastati na MTV Adria. Taman je bila počinjala Domaćica...ma znate ona lista najuspješnijih pjesmuljaka iz regije...i odlučile si ju ostaviti kao laganu zvučnu kulisu u pozadini s idejom da usput vidimo što nam novog ima za podariti ta lista (mada nismo previše obraćale pažnju na sve to). I tako je to bilo sve do prvog mjesta.

U startu nisam baš marila previše, ali odjednom su mi se neki taktovi i vokal učinili poznatima. Kada sam shvatila o čemu se radi uhvatila me totalna histerija. Ta prva pozicija je pripala, po mom skromnom mišljenju, jednom od najboljih primjeraka indie rocka na našoj sceni.


SCROLL!


Naime moja tiha patnja za Scrollom je počela još ljetos na IN-u. (S obzirom da sam uvijek bila dobar i uzoran učenik i nikad nisam nigdje kasnila, tako sam i taj put k'o dobra curica došla na sam početak festivala... u biti, kaj se tiče festivala vjerujem da na njih i treba dolaziti ranije čisto da se otkriju najbolje pozicije, najbrži puteljci do ostalih stagova, štandova sa hranom i cugom...no o tim nekim malim trikovima velikih majstora ćemo pisati neki drugi put. Valjda!)


No da se vratim ja na ono bitno.

Scroll. I tako sam sa svojim ranim dolaskom na jedino "in" mjestu u gradu u tom trenutku otkrila njih. Taman sam uletila usred prve pjesme i ne znajući o kome se radi prva mi je pomisao bila: "uuuu...fora britanci." A kad ono, ni minuticu poslije te misli, pjevač progovori na čistom purgerskom. Ostala sam paf!!! Could it be so?! Oni su naši. S oduševljenjem sam ih nastavila slušati i čuditi se da za njih nisam ranije čula.


Nakon INa pretvorila sam se u tipično čudovište svoje generacije, upalila net, otvorila Google, ubacila se u Praskaton mode i upisala Scroll! Našla sam nešto informacijama o njima, ali totalno nedovoljno u usporedbi s onim što oni zaslužuju. Totalno mi je nejasno da jedan takav bend sa nadasve upečatljivim nastupom bude totalno marginaliziran po pitanju promocije. Najviše informacija sam uspjela skupiti na njihovoj MySpace stranici i slušbenom webu.

Sve u svemu – nedovoljno! Ma gdje su tu nezavisne recenzije nastupa? Gdje su tu super aktivni, fenomenalno efikasni street teamovi??

Totalno razocaranje!


No tko su uopće Scroll?!

Scroll čine četiri karikature iz Zagreba koje uspješno putuju uzduž i popreko muzičkim vodama koketirajući malo sa hrpom žanrova. Od punka, grungea, brit-rocka, folka, pa čak i popa na momente. Odnosno, da pojednostavnim: oni su još jedan idealan primjer indie rocka na našoj sceni!






Ono što me oduševljava kod Scrolla je to što nijedna pjesma ne zvuči kao prethodna i svaka je "institucija" za sebe. To samo pokazuje da Scrollovci imaju jako puno za ponuditi. Moram pohvaliti dečke jer su fenomenalni, a pjevač me nadasve oduševio svojim glasićem jer je pokazao da mu jednako dobro leže i balade i žešće stvari koje izazivaju kod ljudi lagani pogo trans.

Odmah su me pridobili činjenicom da izvode svoje pjesmuljke na savršenom engleskom. Čovjek bi rekao da pjevač nije naše gore list (možda i nije...ne znam)! Nekako kod njega nije prisutna ona naša standardna slavenština kada je u pitanju izvođenje pjesama na engleskom.

No, iako je meni činjenica da im je repertoar na perfektnom engleskom jeziku fascinantna i fenomenalna stvar, mislim da bi to dečkima mogla biti jedina prepreka za totalni uspijeh na domaćem tržištu.

Stoga, moj savjet je, dečki nađite dobar menadžerski i promocijski tim koji će vas lansirati na strano tržište, nabaviti vam britanske putovnice i pomoći da osvojite svijet, jer ovo naše malo tržište je totalno nezahvalno za bandove vaših mogućnosti.


I za kraj, još samo jedna mala informacija: dečki su prije kojih godinu dana izdali svoj prvi album Poultry, ali na žalost prošao je relativno nezamijećen (koji shame)! Tako da svi odmah na myspace preslušati stvari, pa na službeni web, kreditne kartice u ruke i peglatje...svako po jedan primjerak Poultrya!

Hmmm...možda bi i na glazbenu scenu trebali početi primjenjivati onaj slogan "kupujmo hrvatsko!" pa dečki nebi trebali čekati tako dugo da se probiju na scenu.




0 Response to Malo piskaranja o Scrollu....

Post a Comment