Voodoo Lizards - o gušterima, mađiji, parama i dobroj glazbi


Uffff, već dosta dugo nisam niš' napisala. U biti, bila sam zauzeta intelektualnim uzdizanjem čitajući i proučavajući jednu fenomenalnu knjigu u kojoj ima svega i svačega, a najviše "gluposti" - ednostavno rečeno: savršena knjiga za mene. Naziv ove briljantnosti je "For people who want to become stinking rich, but not sure how" i toplo ju preporučujem svima.
U knjizi ima hrpa stvari, masa ideja koje bi ti kao trebale pomoći da se obogatiš. I to u vrlo kratkom roku!
Među svim tim silnim idejama, našla se jedna i o m-voodoo servisu. Stvar je nadasve jednostavna. Velika lova se vrti oko svih onih aplikacija za mobitele koje ti se nude (najčešće u kasnovečernjim satima) na različitim TV postajama. Znate one...saznaj gdje ti je partner upravo ovaj tren (ne, nije kod mame na ručku nego sa XY osobom uživa na Tenerifima)...provjeri koliko ste ti i tvoja simpatija kompatibilni (Marko i Iva...99%..wow...vjenčati ćemo se i biti sretni da kraja života...hmmm...još samo da on zna da ti postojiš!), itd.

Mislim da znate o čemu pričam.

Druga strana priče su babe vračare i sve one ine osobe koje se bave mađijom. Znate koliko one para pokupe bacajući uroke, skidajući te iste uroke pola sata kasnije, proričući budućnost?!??! Ne znam ni ja točno, ali navodno velike i velike svote! Gadna lova se tu mlati.
E sad, spoji ovo dvoje, razvij aplikaciju i za samo 5$ po poruci pojedinac će mobitelom slikati osobu koja mu/joj smeta, ili se sviđa, itd., poslati sve to preko aplikacije u močvarna područja New Orleansa i voila! Dežurni voodoo stručnjak će baciti kletvu po odabiru na dotičnu osobu. Ti se nećeš pojavljivati u javnosti bez minimalno 100? u novčaniku, voodoo majstori će veselo širiti ovu vještinu po svijetu, ekipica će se iščuđavati kad se ujutro probudi s trećom rukom na glavi, i tako dalje...
Poanta - svi sretni i veseli (dobro, možda osoba s 3 ruke i ne baš toliko, ali ne možeš uvijek udovoljiti svima).

Da...može biti da sam malo previše zabrijala u krivom smjeru. Naime, ono što sam htjela reći je da u trenu kad sam pročitala stranicu 90-i-neku na kojoj se nalazi ova ideja, kroz glavu su mi proletili svi oni velikani roka od Hendriksa i njegovog Voodoo Child, do kralja guštera i tu sam stala jer sam se sjetila njih, naših vlastitih Lizardsa. Sve se poklopilo onda.

Ma znate ih - Voodoo Lizards, trojac kako sada čujem (bivši, ili možda čak i sad povremeni četverac - nisam sigurna) iz Varaždina o kojima u zadnjih pola godine možete sve više i više čuti.

Za dečke sam čula davnih dana. Pa kako i ne bi kad ispada da većina moje ekipe je i njihova ekipa. Odnosno, tu se lako može primijeniti ona teorija o "six degrees of separation". Iako smo stacionirani u različitim gradovima, te nam se 50% društva preklapa, gušterčiće nikad nisam upoznala. Da stvar bude još bolja, nikad ih nisam ni čula uživo - onako za istač! Gotovo da jedini moj dodir s njihovom glazbom dolazi preko njihove Myspace stranice i onog što sam uspješno iskopala sa YouTuba.

No, ni to nije čista istina. Imala sam par prilika čuti dečke uživo i nekako sam uvijek nehotice ditchala nastup. Sorry! :( Bilo to na Španciru, na Radaru ove godine, pa čak i u Tvornici prije par mjeseci.
Radar 09 - jedini događaj kad sam čula, mislim oko 2 njihove stvari, i to indirektno, još na cesti. Baš sam skakutala pored stadiona, veselo držeći kartu i spremajući se na ulazak na prepolovljeni teren, misleći da ću ih napokon doživjeti uživo kad ono paf. S mojim prvim koracima na teren, završili su zadnji akordi Lizardsa. Sjećam se - bila sam u totalnoj banani (ali mi zato ne prolaze dani - copyright Simonica :)) zbog toga. Opet ja skrećem s teme. Neću dalje nastaviti o Radaru jer bi to mogao biti post za sebe - od fenomenalnih Animalsa, savršenog Solomona, pa sve do nadasve razočaravajućeg Santane. Ali ne. O tome ipak neću sada.

Pa evo da onda i napišem dvije tri o njima. Ono malo što sam uspjela shvatiti i doživjeti zahvaljujući dostupnim pjesmama na Myspacu.

Znači Lizardsi...već sam rekla da dolaze iz Varaždina, pa mislim da se podrazumijeva da dečki sviraju rock. Ne znam za vas, ali većina ekipe koju znam iz tog kraja, kao da živi i diše r'n'r. Kao da se rađaju sa tim genom. Da..znam....danas dosta skrećem s teme.

Ajmo se mi sada vratiti na njihovu glazbu. Rock a la 70te, na trenutke lagana psihodelija, a onda na trenutke sve povuče na Kravitza. Sve u svemu, zanimljivo zapakiran hrvatski proizvod na čijem omotu stoji velika slika Uncle Sama; jer, da se po prvi put susrećem s njihovim materijalom i da ne znam od kuda dolaze, prva pomisao bi mi bila da se radi o Amerima. Pašu mi njihove stvari, pogotovo u danima kao sto je današnji, ali nekako ih ne mogu povezati sa glazbom koja se nalazi i prevladava domaćom scenom, dolazili dečki iz VŽ-a ili ne...

Sada slušam We Drink the Sun, pretvaram se da ne znam tko su i što su, pokušavam ih staviti u neki realni kontekst i lagano mi se pred očima stvara slika...mah! Ne mogu! Vidim njih...u biti, najviše pjevača koji stylingom kao da je za uzora odabrao Johnnya Deppa u Piratima. Ali da mi pašu to je sigurno. Baš bi mi dobro došla koja zraka sunca sada.



No, ni to nema veze. Glavno je da dečki super sviraju, i koliko sam čula (i vidjela na netu) naprave super štimung na koncertima. Jedino što bi im se moglo malo zamjeriti je navodna pre-samouvjerenost i to bi im se moglo obiti o glavu, ali tko i ne bi bio takav nakon svih pohvala koje su dobili do sada na račun svog rada (odlični muzičari i tekstopisci, zanimljivi za promatranje i uživanje u kvalitetnom zvuku).

I što mi na kraju ostaje reći nego zažeti Gusterčićima puno sreće! S novim albumom, budućim nastupima, internacionalnom karijerom! Sretno, i...have a nice ride Jednog kupca nadolazećeg albuma ste već osigurali!

http://www.myspace.com/voodoolizards









6 Response to Voodoo Lizards - o gušterima, mađiji, parama i dobroj glazbi

  1. Anonymous says:

    a da...vidim netko je bio vrijedan ovaj tjedan. Pohvale u svakom slučaju na promociji " domace je domace" jer decki fakat znaju što rade.
    Jako je teško dokopati se kvalitetne muzike stvorene od strane hrvata ( uncle Samu to malo bolje ide), posto nam narodnjaci i sveopći balkanizam pristi iz svake birtije i napada nevine promatrace. Tako da u najobicnijem prolazu postajete žrtva nasilja nad ušima, i ako za 3 dana nakon tog shvatite da pjevusite "kakav je to krivi spoj...", nad vama je nasilje počinjeno and you have been violated. zato, drzim fige dečkima da će se uspijeti probit bar malo i na tren život olaksati ljudima koji smatraju da ritmicno ponavljanje 2 samoglanika nije glazba, niti ce ikada biti.
    Best regard

    Miss P

  2. Unknown says:

    dobri su Lizardsi, dobri. Ali fali im ono nešto. Neka poruka. Neki svoj izričaj. Sve je to već viđeno. Nećeš nikad na njihovom koncertu vidjet nekog kak se ljulja i zatvorenih očiju pjeva njihove tekstove. To se ne događa. Jer kolko to sve bilo lijepo i krasno, fali im nešto. Uzmi naprimjer bilo koji od bendova Nove srpske scene. Pa oni ih pojedu. Repetitor, petrol, nežni dalibor, klopka za pionira...To su sve bendovi kojih jebeno doslovno "pojedu za doručak". U svemu. Tako da, usprkos njihovoj super tehničkoj svirci i pjesmama zapakiranim u fini ispolirani zvuk, iza toga nema ničeg. Ili bar ja ne mogu osjetiti točno kaj oni žele reći. A mislim da je to tak, jer nemaju kaj za reći.

  3. Anonymous says:

    oprosti Miss P, ali ritmično ponavljanje dva smaoglasnika može biti glazba, i to čak bolja (:S nema tu objektivnosti ali...) glazba od glazbe naših guštera.

  4. Anonymous says:

    opraštam ti :)
    to je uvijeto rečeno bilo, zanjela sam se LOL, priznajem i naravno da postoji bolje, ali postoje i nesnosno gori...samo sam pozitivna.
    Miss P

  5. Anonymous says:

    tu su naaajbolji http://www.tipitv.hr/menu/69/link/122/clanak/151/default.aspx

  6. ufff...VL uvijek izazovu neku reakciju kod ekipe...cak se i i frend i ja znamo totalno posvadati kad dodemo na njih!
    Ali konroverze ocigledno pomazu - glavno da se prica o njima. Tako ce lakse naci prave fanove! :)

    i da..hvala na TipiTV linku...sad sam se navukla na sajt i ne prestajem dok sve ne pregledam

Post a Comment